۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

چرا و به چه دلیل باید به پیامبر صدقه داد ؟ ودر صورت ندادن چه باید کرد ؟

در سوره مجادله آیه 12و 13 ، خداوند میفرماید که برای گفتگو با پیامبر ابتدا صدقه بدهید و اگر ندادید نماز بخوانید و زکات بدهید ! چرا پیامبر برای گفتگو با دیگران طلب صدقه می کند ؟

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نَاجَيْتُمُ الرَّسُولَ فَقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيْ نَجْوَاكُمْ صَدَقَةً ذَلِكَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَأَطْهَرُ فَإِن لَّمْ تَجِدُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿۱۲﴾


اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد هرگاه با پيامبر [خدا] گفتگوى محرمانه مى‏كنيد پيش از گفتگوى محرمانه خود صدقه‏اى تقديم بداريد اين [كار] براى شما بهتر و پاكيزه‏تر است و اگر چيزى نيافتيد بدانيد كه خدا آمرزنده مهربان است (۱۲)
 
أَأَشْفَقْتُمْ أَن تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيْ نَجْوَاكُمْ صَدَقَاتٍ فَإِذْ لَمْ تَفْعَلُوا وَتَابَ اللَّهُ عَلَيْكُمْ فَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَاللَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ ﴿۱۳﴾
 
آيا ترسيديد كه پيش از گفتگوى محرمانه خود صدقه‏هايى تقديم داريد و چون نكرديد و خدا [هم] بر شما بخشود پس نماز را برپا داريد و زكات را بدهيد و از خدا و پيامبر او فرمان بريد و خدا به آنچه مى‏كنيد آگاه است (۱۳)

به قول دکترررررر احمدی نژاد : تو چی کی هستی ؟ ویا تو کی چی هستی ؟

پس ازافاضات نماینده ولی‌ فقیه در دانشگاه آزاد یزد که پوست آرنج را شبیه پوست بیضه دانست و این را دلیل ممنوع بودن پوشیدن پیراهن آستین کوتاه ، چشممان به رئیس جمهور نازنین فرهیخته مان روشن که بعد از کشف موقعیت تازه جغرافیایی انگلیس ، چنان جمله پر نغز و پر مغزی از خود صادر فرمودند که انسان را از داشتن اینهمه فضل و ادب و دانش متحیر میسازد !!!
هر دم ازین باغ بری می رسد :::: تازه تر از تازه تری می رسد

چرا در قرآن اینقدر نسبت به مخالفین از کلمات توهین آمیز استفاده شده است ؟

در بسیاری از سوره ها به کلماتی نظیر منافقین ، معاندین ، محاربین ، ناکسین ، مارقین ،ضالین ، مغضوبین ، ملحدین ،....برمی خوریم که تمامی این کلمات خطاب به کسانیست که از دستور و فرمان خدا سرپیچی کرده و مغضوب گشته اند !

حضرت آدم گناهکارترین انسان خطاکار !

حضرت آدم بزرگترین گناهکار جامعه بشری از آغاز خلقت تا کنون ! چرا که او در محضر خدا گناه کرد !

ختنه دختران در ایران قسمت اول !

عمل ختنه دختران که سازمان بهداشت جهانی عبارت   ( FGC/M(female genital cutting/mutilationرا به آن اطلاق میکندبیشتر به عنوان قطع عضو و یا مثله شدن زنان شناخته می گردد ! این عمل بیشتر در کشورهای آفریقایی نظیر مصر سودان ، اتیوپی ،سومالی ، مالی و در کشورهای آسیایی نظیرعراق ، ایران ، اندونزی ، مالزی،پاکستان ، هند  و بعضی کشورهای عربی نظیر عربستان سعودی نیز صورت میگیرد !  عمل ختنه دختران در جوامع اسلامی (اکثرا سنی ها )تحت نام سنت صورت میگیرد ! این عمل غیر اخلاقی که به علت ممنوع بودن توسط یک زن ناآگاه و بیسواد و با وسایل ابتدایی نظیر تیغ و چاقو و قیچی در محیطی کاملا غیر بهداشتی و ضد عفونی نشده و بدون بیهوشی و بی حسی صورت میگیرد علاوه بر عوارض بسیار خطرناک روحی مشکلات بسیار زیادی نظیر عفونت مجاری ادراری و کزاز را به دنبال خواهد داشت ! این عمل یعنی قطع عضو جنسی زنانه بیشتر در مناطق جنوبی ایران نظیر استان هرمزگان ،خوزستان، لرستان ، کردستان و به مقدار بسیار کمتری در استان آذربایجان متدوال است ! بریدن کلیتوریس دختران که اغلب بین سنین دو تا هشت سالگی صورت میگیرد منجر به از بین رفتن میل جنسی دختران در بزرگسالی میگردد ! این دختران هرگز لذت روابط جنسی را تجربه نخواهند کرد !در استان هرمزگان به این عمل بسیار غیر انسانی تیغ مسلمانی میگویند ! در عکس زیر به طور کامل مراحل انجام این عمل پلید ضد انسانی مذموم نشان داده میشود !
منبع عکس :www.netterimages.com
در این عمل تمامی اندام جنسی بریده شده دوخته میگردد و تنها سوراخ بسیار کوچکی برای ادرار و پریود گذاشته میشود ! بیایید بر علیه این عمل ضد انسانی به پا خیزیم ! ناقص کردن و از بین بردن اندام جنسی دختران در ایران را متوقف کنید ! لعنت بر شما مقدس نمایان بی دین که برای لذت و کامجویی بیشتر خود و به اسم دین و مذهب ،انسانی را برای ابد از لذت زیباترین روابط انسانی محروم میکنید ! ختنه دختران در ایران را متوقف کنید !

بسیجی و اداره هوا شناسی

بسیجیه زنگ میزنه اداره هوا شناسی و میگه دستتون درد نکنه با این پیش بینیتون ! امروز هوا خیلی خوب بود !