۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

وای بر مردمی که از مصدق گذر کردند و به خمینی رسیدند !

پدرانمان لکه ننگی بر دل تاریخ ایران نهادند که بهایش به شهادت رسیدن جوانان برومند این سرزمین بود و هست ! وای برپدرانمان که چنین کردند ! وای بر ما اگر فرزندانمان نیز در مورد ما چنین قضاوت کنند !

پیامبر قاتل (موسای نبی )

سوره قصص آیه 15
موسی ، پیامبری که آدم کشت و چون توبه کرد خدا از گناه او در گذشت ! آیا چنین بخششی در مورد انسانهای معمولی هم صورت می گیرد ؟؟

وَدَخَلَ الْمَدِينَةَ عَلَى حِينِ غَفْلَةٍ مِّنْ أَهْلِهَا فَوَجَدَ فِيهَا رَجُلَيْنِ يَقْتَتِلَانِ هَذَا مِن شِيعَتِهِ وَهَذَا مِنْ عَدُوِّهِ فَاسْتَغَاثَهُ الَّذِي مِن شِيعَتِهِ عَلَى الَّذِي مِنْ عَدُوِّهِ فَوَكَزَهُ مُوسَى فَقَضَى عَلَيْهِ قَالَ هَذَا مِنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ عَدُوٌّ مُّضِلٌّ مُّبِينٌ ﴿۱۵﴾

داخل شهر شد بى‏آنكه مردمش متوجه باشند پس دو مرد را با هم در زد و خورد يافت‏يكى از پيروان او و ديگرى از دشمنانش [بود] آن كس كه از پيروانش بود بر ضد كسى كه دشمن وى بود از او يارى خواست پس گفت پروردگارا من بر خويشتن ستم كردم مرا ببخش پس خدا از او درگذشت كه وى آمرزنده مهربان است (۱۶)  

قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿۱۶﴾
 
گفت پروردگارا من بر خويشتن ستم كردم مرا ببخش پس خدا از او درگذشت كه وى آمرزنده مهربان است (۱۶) 

خدایی رحمان و رحیم یا خدایی سادیست ؟؟

سوره "ق" آیه 30
در این سوره خداوند تمایل بسیار برای پر کردن دوزخ دارد ! چرا این خدا اینقدر سادیست و دگر آزار است ؟؟ آیا کارهای نیک و وعده های داده شده همگی پوچ و توخالی هستند ؟؟ آیا خداوند به دنبال پیدا کردن بهانه ای از انسان است که تنها جهنم خود را پر کند ؟؟

يَوْمَ نَقُولُ لِجَهَنَّمَ هَلِ امْتَلَأْتِ وَتَقُولُ هَلْ مِن مَّزِيدٍ ﴿۳۰﴾


آن روز كه [ما] به دوزخ مى‏گوييم آيا پر شدى و مى‏گويد آيا باز هم هست (۳۰)