۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

بالاترین خونه ی خاله شده !

هر چند وقت یکبار شاهدیم که یه کاربر نسبتا قدیمی لینکی میفرسته با این مضمون " خداحافظ بالاترین " و یا " من از بالاترین خواهم رفت " و یا " دیگر به بالاترین برنخواهم گشت " و یا "بالاترین دیگر مرا نخواهی دید" ! و بدتر از اون یه عده هم دستپاچه میشن و با جون خاله جون و جون عمو جون و محض خاطر گل روی من و به خاطر خدا و جون عمه جون یه فیلم هندی زیر لینک راه میندازن که بیا و ببین !!یکی تجویز میکنه چند وقتی برو استراحت !! یکی میگه وا !! خاک عالم من بمیرم نرو ! بالاترین بیچاره میشه تو نباشی !! اصلا اگه نباشی کمیت بالاترین لنگ میشه ! یه کم که پایینتر میایی ، میبینی که بعله دلیل قهر کردن و لوس شدن این کاربر مثلا اینه که به چند نفر فحش داده و متقابلا فحش هم خورده ! توهین کرده  و توهین شنیده !! اما چون محیط محیط خاله بازیه و قهر و آشتی بیداد میکنه به تریج قبای ایشون بر خورده که چرا گفتن بالای چشمت ابروست !!بد بختی اینجاست که توی اینکارا آقایون کاربرا گوی سبقتو از خانوما ربودن ! یاد این شعر زمان بچگی افتادم که میخوندیم : دختره اینجا نشسته گریه میکنه ..... حالا باید خوند که کاربره اینجا نشسته / گریه میکنه / زاری میکنه / از برای من / به خاطر من / جون خاله جون / جون عمو جون / واسه گل روی عمه جون / ترو اون خدا / قهر نکن / بمون / مرگ آخوندا / جون بازجوا /قهر نکن /نرو / اگه تو بری / بالاترین بی اعتبار میشه/ بی کاربر میشه و......
حیفم میاد از شیخ اجل سعدی چیزی ننویسم !
چه زیبا زده است این مثل برهمن ::: بود حرمت هر کس از خویشتن
چو دشنام گویی دعا نشنوی ::: به جز کشته خویشتن ندروی
ودر آخر به یاد داشته باشیم کسی که در جلوی جمع با چاقو دیگران را تهدید به خود زنی میکند ، هرگز خودش را زخمی نخواهد کرد ! رفتن نیازی به اعلام کردن و توی شیپور دمیدن و جنجال ندارد !! هر کس که ماند و به رقابت سالم و به دور از توهین و بی احترامی ادامه داد ، جای در دل همگان دارد ولی وقتی نخواست و ناتوان از ادامه راه ، باید که چشمهایش را بشوید و رویه خود را تغییر دهد که اگر چنین نکند دوباره چند روز دیگر باید اعلام انصراف و رفتن نماید !! به قول مادر بزرگ من کفری به کمبزه که نشده !! مجلس سنای آمریکا که نیست ! اینجا بالاترین است ! محل خوبی برای تمرین دموکراسی و تحمل عقاید مخالف!!

۲ نظر:

  1. ریدم تو اون بالاترین تون با اون سیستم عضو گیری تون. یه مشت عقده ای جمع شدین اون جا معلوم نیست چه گهی هم دارین می خورین. دیگه حالم داره ازتون به هم می خوره.

    پاسخحذف