۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

بالاترین یا والاترین ؟ ایران یا آمریکا ؟ دیکتاتوری یا دموکراسی ؟

من روی صحبتم با شماست آقای بالا گربه ! کسی که دم از آزادی بیان و دموکراسی میزند چگونه اینچنین لینکهای ضد مذهبی را به مدت یکماه فیلتر میکند ؟ فرق شما و جمهوری اسلامی چیست ؟ در مهد دموکراسی از فیلتر لینکهای ضد مذهبی سخن میگویید ؟ از ابتدا درصد اعتراض مذهبی ها را در نظر نگرفته بودید که حالا به دلیل اعتراضات آنان چنین می کنید ؟ راه حل مناسبی برایتان سراغ دارم . درون مایه ی هر دیکتاتوری سانسور است . پس بی زحمت اسم بالاترین را بگذارید حوزه ی علیمه ی آمریکایی . چرا آمریکایی ؟ الان توضیح میدهم . چون شما در کشوری آزاد در بیم و هراس از دست دادن داشته هایتان هستید و ما در ایران از همه چیزمان حتی جانمان نیز گذشته و علیرغم تمامی تهدیدها و فحاشی ها باز هم مینویسیم . جواب شما به ما چیست ؟ خطر بیخ گوش ماست یا شما ؟ در آن سر دنیا از چه وحشت کرده اید که نوشته های ما را سانسور می کنید ؟

۴ نظر:

  1. atlas جان متاسفم که به اشتباه فکر می کنی بهت دروغ گفتم . در حالی که من هیچ دروغی نگفتم . گفتی که من غیر مذهبی هستم ، گفتی که دوست ندارم دعوت نامه ام رو هدر بدم و دوست دارم به کسی بدمش که آّروی من رو حفظ کنه و منم گفتم که چشم . دعوت نامه ات به هدر نمی ره . از چهار لینک ارسالی من محتوای سه لینکش رو مستقیما خودم تولید کردم و مثل خیلی ها نیومدم برای کسب اعتبار چهار تا لینک مورد پسند بفرستم . در رابطه با با قضیه حذف لینک های توهین آمیز از صفحه اول هم واقعا من قصد داشتم با شکلی از نافرمانی مدنی با بعضی کاربرا که به خودشون اجازه میدادند به اعتقادات بقیه توهین کنم مقابله کنم و دقیقا بعد از حرف من بود که بالایار اعلام کرد که از این به بعد این لینک از صفحه اول برداشته می شود .
    http://balatarin.com/permlink/2010/11/14/2256032#c-3853155
    و حتی پیشنهاد من بود که یه موضوع داغ برای حمایت از بالاترین ایجاد بشه که بلافاصله rsis_god این کار رو انجام داد .
    http://balatarin.com/permlink/2010/11/15/2257349#c-3856690
    پس شما دعوت نامه تون رو برای یه بچه 15 ساله نفرستادید . و من با لینکا و فعالیت هام نباید باعث سرافکندگی شما شده باشم !

    پاسخحذف
  2. نوشتی که من خودم رو به دروغ " بی دین و ضد مذهب و مبارز " . من اعتقادی به دین ندارم و ضمنا ضد مذهب هم هستم و معتقدم مذهب متعلق به برهه ای از رشد بشر بوده و اکنون که رشد علمی انسان به نقطه ای رسیده که به بسیاری ازس واسلات ابتدایی پاسخ داده شده دیگر نیازی به مذهب برای حفظ قوام جامعه نیست و اخلاقیات صرف نیز می تواند از پس این مهم برآید . و اگر بتونم موفق بشم و کاری کنم که لینک های توهین آمیز یه مقدار محدودتر بشن اون وقت بهت نشون میدم که چطور باید با مذهب مبارزه کرد . فقط قبلش باید ارسال کننده های این جور لینک ها بدونن که آلت دست وزارت اطلاعات قرار گرفته اند .
    http://balatarin.com/permlink/2010/11/16/2258273
    در باره این که به دروغ بهت گفتم که من مبارز هستم . من هیچ وقت نگفتم مبارز هستم ! هر چند . . . الان بهت می گم که هستم ! چه نویسندگی ، چه فعالیت های دانشجویی ، چه فعالیت های مخفی و ... مطلب بعدی رو فقط واسه این می نویسم که مطمئن بشی ولی لطفا اون رو که چند دقیقه دیگه ارسال میکنم وقتی خوندیش پاکش کن هر چند فکر نکنم با خوندنش بتونن رد من رو بگیرن

    پاسخحذف
  3. " نمی دونم چند سالته و این چیزی رو که میگم چیزی درباره اش شنیدی یا نه . زمانی وزارت اطلاعات موفق شد که بین اعضای دفتر تحکیم وحدت اختلاف بندازه ( یه چیزی شبیه همین اتفاقاتی که الان تو بالاترین میفته و یه عده با فرستادن بعضی لینک ها به اعتقادات برخی توهین می کنند ) و دفتر تحکیم وحدت به دو طیف اکثریت (علامه) و اقلیت(شیراز)تقسیم شد . فکر می کنی چه کسی تونست بعد از دو سال دوباره اعضای دانشگاه های اقلیت رو دور هم جمع کنه و باعث بشه مجددا طیف اقلیت و اکثریت متحد بشن ؟ نمی گم من . ولی من سهم بسیار بسیار مهمی و بزرگی تو این قضیه داشتم . شاید برای این کار چیزی حدود یک ماه یه شب خواب و امنیت درست و حسابی نداشتیم . زمانی که با یه سیستم بسیار باهوش مبارزه می کنی که اسلحه هم داره واقعا کار سخت میشه ! هر چند بعد از اتحاد دوباره دفتر تحکیم وحدت بعضی از دوستان ( که الان اکثرا آمریکا هستند و مجری صدای آمریکا و بعضی انگلیس و با بی بی سی همکاری می کنند ولی خلاصه همه خارج از ایران ) چون با احزاب اصلاح طلب ارتباط داشتند اجازه نشر همه عقاید را ندادند و باز دفتر تحکیم وحدت شامل دو گرایش سنتی ( وابسته به احزاب اصلاح طلب ) و مدرن ( معتقد به اصلاحات اساسی و نه لزوما توسط احزاب اصلاح طلب ) تقسیم شد . به هر حال من هنوز ایران هستم و شما حق ندارید و دور از انصاف است که بنده رو دروغ گو بخوانین

    پاسخحذف
  4. و اما چرا نباید برای مبارزه با مذهب به عقاید مذهبی مردم ایران توهین کرد ؟ هر چند بحث هایی که با گمنامیان داشتم به شدت ناامید کننده بود و احساس کردم یه عده از روی لجبازی اصرار دارند یه راه اشتباه رو برای رسیدن به یه هدف خوب ادامه بدن ولی مجددا دلیلم رو خلاصه می گم . امیدوارم که حداقل رو شما تاثیر بذاره . این رو از یه برادر که تلاشش رو برای رسیدن به آرمانش انجام داده و تا حالا هم پاپس نکشیده و از ایران فرار نکرده بپذیر .
    1- چه بخوایم چه نخوایم مردم ایران مذهبی هستند و دینشون هم اسلامه . حتی بسیاری از کسایی که ادعای روشنفکری دارند ته دلشون به خدا اعتقاد دارند .
    2- هیچ وقت تغییرات نباید سریع انجام بگیره . این لینک ها بر روی خداناباوران که تاثیری نداره . بر روی مذهبی ها هم واکنش تدافعی به وجود میاره . به یک فرد معمولی که سی ساله اگه نماز هم نخونه ته دلش به خدا ایمان داره نمیشه گفت پیامبرت بچه باز بوده ! چندشش میشه و دیگه به سایتی که به عقیده اش توهین کرده سر نمیزنه . ولی میشه گفت که بسیاری از احکام اسلام مثل حجاب ، تعدد زوجات ، نابرابری ارث ، شهادت ، ممنوعیت نوشیدن مشروبات الکلی و ... بنا بر مقتضیات زمان نزول بوده و چون اکنون مقتضیات زمان عوض شده پس شیوه زندگی انسان ها نیز باید عوض شود .
    3- این راه بهتری نیست ؟ به همین دلیله که کارکرد یه روشنفکر مذهبی در امروزی کردن قوانین دین و ملایم کردن آن بسیار از فردی کافر که مستقیما به بنیان یک دین می تازد بهتر و بیشتر است . مگر هدف ما چیست ؟ به ما چه ربطی دارد که محمد در چند سالگی با عایشه ازدواج کرد ؟ این به ما ربطی ندارد ولی به ما مربوط است که دختران امروز سرزمین ما قبل از بلوغ کامل جنسی و جسمی ازدواج نکنند . و راه رسیدن به این هدف و با توجه به مذهبی بودن جامعه ایران تلاش در جهت امروزی کردن مفاهیم دین و بعد از آن تشکیک در بعضی باور های دین مداران است .
    4- تازه همه این ها که گفتم به شرط زندگی در یک جامعه دمکرات بود ! و نه جامعه ایران که جامعه ای بسته و به شدت زیر بمباران تبلیغاتی رژیم و دسیسه ها و بازی های وزارت اطلاعات است . در این مطلب
    http://balatarin.com/permlink/2010/11/15/2256870
    تا حدی توضیح داده ام که چطور وزارت اطلاعات با سوء استفاده از نقاط ضعف یک جنبش آن را از درون متلاشی می کند . مطئن باش جناب اطلس که بسیاری از کسانی که لینک های ضد مذهبی در بالاترین می فرستند نفوذی های سیستم های اطلاعاتی جمهوری اسلامی اند . شک نکن . چه راه حلی از این بهتر برای از هم پاشاندن بالاترین به عنوان موتور جنبش سبز ؟ جنبشی که بخش بزرگی از بدنه آن به اعتقادات مذهبی باور دارند ؟ به نظرت تا به حال فعالیت شما چه کمکی به ایران کرده است ؟ خواهش می کنم شعار نده . یک نفس عمیق بکش و بعد جواب بده . به جز این که بالاترین سایتی مروج بیبند و باری و بیدینی و عامل آمریکا و .... معرفی بشه ؟ به جز این که بسیاری از کسانی که به این سایت میان ولی عضو نیستند که بتونن جواب توهین ها رو بدن اعصابشون از توهین به عقیده شون داغون بشه و اصلا دیگه سر نزنن ؟ به جز این که بسیاری از کاربرای قدیمی این سایت ، ترکش کنند ؟ به جز این که سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی به هدف خودش که ایجاد تفرقه و کاهش بازدید کننده ها در یک سایت عظیم مثل بالاترین باشه برسه ؟ به جز این که مذهبی ها از شرم مطالب سخیف و توهین آمیز و ضد مذهبی نتونن سایت رو به دوستاشون معرفی کنند ؟ خواهش می کنم که یه کم بر روی شیوه عملتون فکر کنین . اگه موردی بود می تونین تو وبلاگم بنویسین . با تشکر _fox_

    پاسخحذف